Okategoriserade

Förvaring mest för syns skull

Håller på att styla master-badrummet hos mina föräldrar. Visar er mer så snart det är klart. Basen är mörkgrå sten-klinker på golvet och högblankt kakel på väggarna. Det gör att jag vill plocka in mer trä och natur i stylingen. Matta i rotting har redan flyttat in och jag funderar nu på hyllor för handdukar. Trillade då över dessa lådor: KNAGGLIG, från IKEA. Kanske kan två staplade på varandra bli magisk förvaring för rullade handdukar. Jag tänker mig att jag betsar dem mörka. IKEA-hack från IKEA-bloggen; Livet Hemma, dock utan tryck vilket blir för chabby för min smak. 

Vad tror ni? 

Foto: IKEA, Livet Hemma

Standard

Kommentera

